Wspominki

niedziela, sierpnia 16, 2015 Unknown 0 Comments

Wzięło mnie dziś na wspominki...
Znalazłam na dysku zdjęcia z cmentarza.
Tak, dobrze napisałam-cmentarz.
To nie tak, że uwielbiam robić zdjęcia nagrobką.
Nie mam żadnych takich zdjęć, bardzej skupiam się na posągach.
Każdy jest inny, inny materiał, inny wiek i inny kształt.
Niektóre są nowe, a niektóre stare(osobiście bardziej do mnie przemawiają).
Kiedys miałam takie zadanie na kursie, żeby wybrać się na jakiś stary,
najlepiej zapomniany, cmentarz i zrobić zdjęcia figurą.
pomyślałam sobie "phii, co to za zadanie, banał", ale jak tam juz poszłam
to powiem, że dostosowanie tych wszytskich parametrów, żeby kamień dobrze wyszedł
to jest nie lada wyzwanie. Oczywiście, niektóre są lepsze, a niektóre nie, ale trzeba się uczyć,
i uczyć, żeby później stwierdzić co jest najlepsze dla ciebie.
Dziś bez parametró (program mi się popsuł:()








0 komentarze: